Χιονονιφάδες! (σε javascript)
Ψαχουλεύοντας κάποια παλιά μου projects, έπεσα πάνω σε αυτό το προγραμματάκι. Ήταν η προσπάθειά μου να πειραματιστώ με τους constructors και τα prototypes της javascript. Ήταν ένα κρύο απόγευμα, σαν κι απόψε, γι αυτό σκέφτηκα να “χιονίσω” μετρικά html elements… Η ιδέα ήταν να φτιάξω ένα object για κάθε χιονονιφάδα, που θα οπτικοποιείται με ένα…
